lørdag den 28. september 2013

En pyntepude og ny inspiration .. :)

Endnu en pyntepude er blevet hæklet og har fået plads i stuen.. 
Min mor er begyndt at holde et nyt blad, der hedder Kreativ strik og det var her jeg fandt opskriften..

Puden er hæklet med fastmasker og efterfølgende er der broderet med korssting på. Jeg synes det var en sjov idé - og det skulle selvfølgelig afprøves.. :) 

Det er fedt at få nye ideer til, hvordan hækling kan bruges og jeg synes puden er blevet super fin og lidt romantisk.. :)
Resultatet kan I se her.. 


Farverne går igen fra disse puder jeg tidligere har hæklet.. Det giver stuen en masse farver og liv og samtidig en ensartethed, der er med til at give ro.. :) 

Bladet havde også et bud på et par rigtig fine hæklede futsko og det kunne meget vel blive næste projekt - efteråret er her allerede og kulden kommer snigende - futsko ville være oplagt at gå i gang med .. :) 

4 kommentarer:

  1. Du er da bare super dygtig. Den er virkelig flot den pude du lige har rystet ud af ærmet. Du kan da snart begynde at åbne en lille bod hvor du kan sælge jeg tror du kunne tjene en del på din kreativitet. Men det er jo også ok, bare at have det som hjemme hobby og eget forbrug + og så måske der falder lidt af til venner og familien. Hyg dig
    Jeg syntes du er super dygtig, jeg ville ønske jeg havde de samme evner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for de søde ord - det varmer på en kold efterårsdag.. :)
      Jeg vil da gerne indrømme, at stuen efterhånden er godt fyldt op med diverse hæklede ting og sager..
      En gang imellem får jeg et par bestillinger - så det giver en smule ekstra ved siden af SUen (jeg er dog bange for at, hvis jeg modregner, hvor mange kroner jeg bruger på garn, er fortjenesten vist ikke noget at råbe hurra for.. hehe).
      Jeg elsker at hækle og hygger mig bare så meget med det !
      Endnu en gang mange gange tak for de søde ord ! Blev rigtig glad for din kommentar :)

      Knus

      Slet
  2. Super fin pude ;-)

    Jeg har meldt mig som fast læser hos dig og tænkte du måske også har lyst til at se ind hos mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og Velkommen til :)
      Jeg har også meldt mig som fast læser hos dig .. :)

      Slet