onsdag den 6. august 2014

Rom projekt - færdigt ;)

Så blev jeg færdig med mit hæklede tæppe.. 

Jeg er bare SÅ glad for det - jeg er helt forelsket i farvespillet og jeg synes simpelthen det er blevet så smukt.. 

Jeg går med tanken om at skulle have hæklet mig et par puder der passer til - men det bliver ikke lige nu.. Nu vil jeg hækle noget andet end ruder.. :)

Her kan I se tæppet - helt færdigt! 




Jeg har købt lidt anderledes ind i garn end opskriften foreslår.
Jeg har købt:

Drops delight 
150 g. nr. 10 Oliven/rust/blomme mix
150 g. nr. 11 Syren/grøn mix
50 g. nr. 08 Grøn/beige mix
50 g. nr. 09 Turkis/lilla mix


Find opskriften her, hvis det var noget for dig at hækle et tæppe af samme slags.. :)



Ha' en dejlig, dejlig dag derude.. :) 

2 kommentarer:

  1. Fede, fede farver! Hvor er det blevet godt! Jeg er også vildt glad for mit, som er lavet efter samme opskrift. Det var faktisk det allerførste jeg hæklede da jeg startede for små to år siden ;-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din skønne kommentar. Man bliver glad i låget når nogle gider bruge tid på at skrive kommentarer om det man går og laver. Tak for det :) Jeg er også rigtig glad for tæppet - det er så smukt synes jeg, jeg kigger hele tiden på det. hehe. Hvilke nuancer lavede du dit i ? Fulgte du opskriftens foreslag ift. garn og farver? :)

    SvarSlet