søndag den 14. februar 2016

Little Miss Monkey :)

Jeg har været i gang med at hækle en gave til en skøn, skøn pige som har en hel særlig plads i mit hjerte. Mens jeg studerede havde jeg et job ved Aarhus kommunes aflastningsordning. Jeg passede den skønneste, dejligste, mest finurlige pige. Hun var 5 da jeg lærte hende at kende. Nu er hun 10 år og stadig lige så skøn, dejlig og finurlig. 
Hun skulle have en gave fra mig. Jeg er faldet over opskriften på "Mike the Monkey" flere gange og lagt den i bunken over projekter, der på et tidspunkt skulle sættes i søen. :) og endelig blev det til noget. 

Jeg har hæklet aben i bomuldsgarn med lidt sølv i. Jeg fandt det tilfældigt i Netto en dag og synes det var ret fint. Det er egentlig lidt små irriterende at hækle i; man får fat i det der sølv værk med hæklenålen i stedet for hele tråden .. Det skete så ca. en million gange, mens jeg hæklede little Miss Monkey her, men, men, men... Jeg synes hun er blevet rigtig fin og jeg glæder mig bare så meget til at give hende til søde K. 



























Der går ret længe imellem mine indlæg her på bloggen - det skyldes flere ting. Primært er det fordi min computer er komplet åndssvag, ældgammel og døden nær. Så det tager bare 100 år og en dag at få skrevet et indlæg, lægge billeder ind osv. og det er min tålmodighed bare ikke helt til. Der udover er der bare væsentligt mindre tid til både at hækle og blogge med et arbejde end da jeg studerede.. Men jeg glæder mig over, at nogle af jer, på trods af det, stadig har lyst til at læse med og bare er så søde til at kommentere på mine indlæg! Tusind tak! Jeg er lidt mere aktiv på Instagram, hvor du kan finde mig selvfølgelig under navnet Hyggetanten :)

Min søndag er som oftest en dag herhjemme med tid til lidt praktisk inden en ny uge, men bestemt også en helt masse hækling. :) ha' en rigtig dejlig dag der ude. 

6 kommentarer: