torsdag den 20. juni 2013

Når man har verdens bedste veninde...

... skal man huske at fortælle hende det en gang imellem.. Og den slags kan jo siges på mange forskellige måder; med ord, med et smil, med et kram eller med en lille gave (måske af den hjemmelavede slags?) .. :)

I dag fortalte jeg det til min bedste veninde på alle disse måder. I dag er nemlig en ganske særlig dag; Sofie (som hun hedder.. Jeps, vi er navnesøstre ;) ) blev færdig med sin uddannelse og kan nu kalde sig pædagog! :)

Jeg stod klar på seminariet og ventede spændt på, at hun skulle komme ud fra sin sidste eksamen.. Når man kender Sofie, ved man med sikkerhed, at hun kommer ud med et godt resultat - hun er så super dygtig, så nervøsitet var der ingenting af hos mig ! :)

Da hun kom ud fik hun et stort smil og et endnu større kram ! Dernæst fik hun en gave og nogle søde ord med på vejen.. 

Gaven var selvfølgelig af den hjemmehæklede slags - se bare her:



Sofie fik en pyntepude i hendes yndlingsfarver.. Det er altid spændende at give hjemmelavede gaver, for de er jo ikke ligefrem de nemmeste at få byttet - jeg håber og tror Sofie blev rigtig glad for gaven ! :)

Jeg er så heldig at have verdens bedste veninde - der er ingen som hende ! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar