søndag den 2. juni 2013

Nye gamle fund og en sommerklar altan .. :)

I går var min søster jeg på et par loppemarkeder rundt omkring i Aarhus.. For sådan nogle som os ender det altid med, at vi kommer hjem med lidt mere end først planlagt.. ;)

Jeg tager altid afsted til loppemarkeder og prøver at overbevise mig selv om, at jeg jo bare lige skal kigge lidt.. MEN.. Sådan går det sjældent ! 

I går fik jeg købt denne fine, gamle kande ; den er lidt halvrusten og har garanteret set bedre tider. Jeg synes dog den er så hyggelig og fin, så den ville jeg gerne have med mig hjem.. Jeg synes den er rigtig sød at bruge som en vase til blomster :) Og som I kan se er den allerede blevet indviet :)


Jeg købte også denne søde krukke, som vist oprindeligt har haft et låg og skulle bruges til kaffe.. :) Her hos mig er formålet med krukken endnu ikke helt bestemt.. Lige nu og her fungerer den  som vase, måske skal den på et senere tidspunkt pynte på skrivebordet og indeholde alle vores kuglepenne eller måske får den plads i køkkenet, hvor den kan få lov til at indeholde diverse køkkenredskaber.. Hvem ved hvad det ender med .. :)


Jeg fik også købt altankasser til bare 10 kr. pr. stk.. Dagen i dag har jeg igen brugt sammen med min kære søster; vi spiste en lækker frokost og så var vi klar til at skulle ud og købe blomster til altankasserne. Nu har vi rigtig fået gjort vores altaner sommerlækre og hyggelige.. :)



Jeg håber I har haft en dejlig weekend derude - det har jeg i hvert fald ! Jeg har nydt solen og varmen og hygget mig med noget af det jeg holder aller mest af; loppemarkeder og selvfølgelig noget garn og en hæklenål :)



2 kommentarer: