torsdag den 17. oktober 2013

Nålepude.. :)


Jeg er stødt på de fineste nålepuder rundt omkring i blogland.. De er lavet i et hav af forskellige farver og med et hav af forskellige fine detaljer.. Prøv bare søg på det på google og se hvad der dukker op.. 

 Jeg synes det er så søde og fine og her i efterårsferien har jeg fået hæklet en enkelt af dem.. 
Se bare her.. :)


Opskriften jeg hæklede efter fandt jeg her.. Jeg kunne bruge nogle af de knapper jeg købte på min tur afsted efter gode loppefund.. De passede lige perfekt i farven.. :)
Det var i øvrigt ikke kun knapper jeg fik med hjem fra loppeturen, men det får I lov til at høre om senere.. :) 

Nålepuden er et dejligt og hurtigt projekt at lave. Det er super til at få brugt nogle af sine garnrester, super hvis man er nybegynder og så er de altså bare super, super fine at se på.. :) 

2 kommentarer:

  1. Hvor pudsigt... Fandt din blog via Facebookgruppen "hæklerier og andre lækkerier". Ville lige se om din opskrift på nålepuder indeholdt evt. nye fif, men det gjorde den ikke, for linket førte til min egen blog :) Hyggeligt at du har været forbi ovre hos mig :)

    SvarSlet
  2. Nej hvor pudsigt - blogverden er lille :) Velkommen her til og tro mig, det var ikke sidste gang jeg var forbi din blog!
    Ha' en dejlig dag!

    SvarSlet