lørdag den 9. november 2013

Barnevognskæde med stjerner.. :)

Jeg har gennem tiden fået en del bestillinger på barnevognskæder med ugler.. Og dem har jeg efterhånden lavet mange af.. :) Du kan bl.a. se en her.. 
Nu har jeg også lavet en barnevognskæde til min grandkusine.. Hun er nemlig gravid og er sat til d. 24. december.. Hun ville gerne have en med stjerner og i rigtig tøsede farver - så det forsøgte jeg at lave.. 
Jeg fandt en opskrift på en hæklet stjerne her i blogland. I kan se den her.. 

Sådan kom barnevognskæden så til at se ud.. Jeg synes den er blevet rigtig sød.. 





Barnevognskæder kan jo laves i et utal af varianter og det er kun fantasien der sætter grænser.. :) Skønt!


Ha' en dejlig weekend alle sammen :)


4 kommentarer:

  1. Den er meget fin og dejlig tøset.

    SvarSlet
  2. Mange tak .. :) Ja den er nemlig bare super tøset .. :)

    SvarSlet
  3. Hvor store har du lavet stjernerne? Er blevet inspireret ;).

    SvarSlet
  4. Åh godt spørgsmål - barnevognskæden er for længst blevet givet væk til min grandkusines lille datter.. Kan faktisk ikke helt huske størrelsen.. Kan det måske lade sig gøre at tælle omgange ud fra billederne?? :) Dejligt du er blevet inspireret.. Det er jeg rigtig glad for at høre ! :)

    SvarSlet