onsdag den 4. marts 2015

Smukke grydelapper - igen.. ;)

Endnu en gang har jeg hæklet grydelapper.. Jeps - jeg er stadig fuldstændig vild med mønsteret.. Jeg synes det bliver så fint med blomsterne rundt i kanten.. :) 

Jeg løber dog altid panden lidt imod en mur når jeg har hæklet 3 af de 4 dele til grydelapperne.. De tre første er sjove at hækle, den fjerde er lidt tung at komme igennem.. Men så bliver det sjovt igen når der skal syes blomster på.. ;)

Måske skal opskriften have en pause så det måske igen en gang bliver sjovt at hækle alle fire dele.. ;)

Det her sæt skal en kær veninde have. Lyset på billedet snyder helt vildt - de er ikke gule, faktisk er de lysegrønne.. 


Opskriften kan du finde her.. Start dog kun med 37 lm og ikke 40 som der står i opskriften.
Her kan du se mine tidligere grydelapper fra samme opskrift; 

4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fede grydelapper. har prøvet om jeg kan finde en opskrift , men desværre umuligt for mig, kan være du måske vil hjælpe mig med det Sofie ??? Mvh.Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. På den hjemmeside jeg selv plejer at finde opskriften er de desværre ikke mere .. Så ved desværre ikke hvor man kan finde den.. Jeg kan den efterhånden i hovedet, så har ikke prøvet så ihærdigt at finde en ny opskrift..

      Slet