torsdag den 5. marts 2015

Velkommen indenfor.. :)

Det næste stykke tid vil min passion for indretning komme til at fylde lidt mere her på bloggen end den nok har gjort hidtil.. Efter at have haft alle vores ting pakket væk i et halvt år mens vi var i Rom, har det virkelig været fantastisk at pakke det hele ud igen, indrette på ny og rigtig gå og nusse med tingene i vores nye lejlighed..

Alt det der med at male lejligheden, slæbe flyttekasser og samle møbler var mest noget der bare skulle overstås - så vi kunne nå frem til mit højdepunkt - selve indretningen :)

Og det har været fantastisk! Jeg ved ikke helt hvad man skal kalde min indretningsstil, eller om jeg overhovedet har en stil.. :) Men i hvert fald elsker jeg at blande nyt og gammelt, jeg elsker dansk design og så elsker jeg finurligheder med sjove historier bag.. Min kære kæreste vil nok mene jeg har lidt for mange dimser, dutter, nips og naps - men jeg synes jeg har lige præcis nok til at skabe hygge i vores lille hjem og samtidig lige præcis nok til, at der også altid lige er plads til lidt mere. ;) 

Jeg vil fremover invitere jer indenfor til et smugkig i mit hjem, fortælle om nogle af mine yndlingsting og dele historierne bag.. 

I tirsdags fyldte jeg 25 og på trods af lidt sygdom havde jeg en dejlig dag.. Som det første smugkig indenfor i mit hjem vil jeg vise jer lidt fødselsdagspynt - som jeg bare er helt vild med..




"Tillykke med dagen" fra Felius design er simple, grafiske og efter min mening super fede.. De skal helt klart frem hvert år fremover, når der fejres fødselsdag i vores lille hjem.. :) Felius design laver også nogle super søde påskeæg, som jeg har ønsket mig nogle af i fødselsdagsgave.. Det første sæt er i hus, mon ikke samlingen skal udvides snart.. ;)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar