søndag den 3. maj 2015

Hæklede kaniner.. :)

Søde små kaniner i forårsfarver er kommet til herhjemme hos mig.. Elsker at lede efter inspiration rundt omkring på nettet og faldt tilfældigt over opskriften på disse søde kaniner..

Straks måtte den afprøves.. Opskriften er nem og lige til.. og så er det et dejligt, hurtigt og overkommeligt projekt at gå i gang med.. :) 

jeg har været syg her i St. Bededagsferien, så med minimalt overskud har det været rart med et af de der hækleprojekter der er hyggelige at lave, men som man også kan se en ende på igen.. :) 



Kaninerne har en god størrelse - de er perfekte at holde om for en lille hånd.. :) Jeg kan pludselig ikke finde ind på den blog, hvor jeg fandt kaninerne. Når jeg klikker på linket dertil via google, bliver jeg sendt videre til en eller anden mærkelig asiatisk side.. Hmm.. Jeg ved ikke lige hvad der er sket der.. :)

Nu er jeg så gået i gang med en skildpadde.. Den mangler lige et bagben og et hoved før jeg vil vise den frem til jer - men den kommer snart.. :) 

Jeg håber I har nydt St. Bededagsferien og har fået lidt mere ud af det gode vejr end jeg har.. :) 

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - men prøv at tjekke linket - der er noget galt.... ?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der var da noget helt galt - tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på det :)

      Slet