tirsdag den 19. maj 2015

Kristi Himmelfarts lopper..

Jeg har haft en dejlig Kr. Himmelfartsferie, som blev brugt sammen med familien.. Der blev selvfølgelig sat tid af til at gå på loppejagt.. 

Og sædvanen tro kom jeg ikke tomhændet hjem.. Jeg købte 4 kuvertaskebægre fra Lyngby Porcelæn - de er super søde med fyrfadslys i. :) 


Jeg købte også en anden ting, en sjov ting synes jeg .. Jeg fandt nemlig Gyldendals sy- og strikkebog fra 1940.. :) Det er skøn bog med diverse opskrifter og forskellig info om syning, strik og hækling.. Bogen er fantastisk for en hækle-entusiast som mig og den kræver derfor et indlæg for sig selv.. Det kommer til jer snarest.. :)


Mine kuvertaskebægre har allerede fundet sig sine pladser - to på min cd-reol og 2 i min "Lyngby-klynge" i vores bogreol.. :)


Min cd-reol består af to gamle trækasser, jeg engang købte hos Brugtvareterminalen i Viby.. Jeg er vild med det udtryk det giver når de rustikke kasser sættes sammen med en urtepotteskjuler, kuvertaskebægrene og billedet som alt sammen er noget mere romantisk i udtrykket.. og så er jeg jo ligesom alle andre også hoppet fuldstændig med på kaktus-bølgen.. ;)


Bortset fra at jeg ELSKER udseendet af min cd-reol og elsker de trækasser er det skide upraktisk og fungerer ikke super godt som cd-reol.. ;) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar