søndag den 2. august 2015

Hæklet vimpelranke.. En dåbsgave..

En sød venindes søde datter blev døbt i weekenden og selvfølgelig skulle der en hjemmehæklet gave til.. 

Jeg valgte at hækle en vimpelranke fra bogen Lutter løkker.. Jeg fandt tre super tøsede garnfarver og gik så ellers i gang.. Garnet købte jeg i Søstrene Grene.. Jeg får altid lyst til at købe en masse garn når jeg besøger Søstrene Grene - farverne er vildt lækre og udvalget relativt stort.. Jeg elsker det! :) 

Jeg håber gaven faldt i god jord - i hvert fald er den hæklet med en masse kærlighed - og det er jo det der er så skønt med de hjemmelavede gaver.. 




Denne weekend har budt på lidt loppejagt (lønnen tikkede jo ind på kontoen i fredags..) Kom selvfølgelig ikke tomhændet hjem.. Snart skal I få mine fund at se.. :) 

God søndag derude.. :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar