søndag den 23. august 2015

Lille Nellie - hæklet dukke.. :)

Jeg har flere gange set forskellige udgaver af den her dukke og hver gang har jeg tænkt på hvor usandsynlig sød den er..  
Nu har jeg endelig fået købt opskriften og selv prøvet kræfter med den.. 

Mit resultat blev til den her lille Nellie.. 





Jeg køber egentlig sjældent opskrifter på nettet. Der er så mange vidunderlige gratis opskrifter og hvis jeg endelig køber nogle er det ofte i form af bøger.. Men den her dukke er bare så sød, så den måtte jeg købe..

Har kun fået hæklet denne ene dukke efter opskriften, men det er bestemt ikke den sidste.. :) 



2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!

    Udvalget af gratis opskrifter er nemlig rigtig stort efterhånden. Meeeeen nogle gange forelsker man sig bare i en ganske bestemt opskrift, og så er det bare sådan, det er :-)

    SvarSlet