søndag den 14. april 2013

Når man bare ikke kan stoppe igen

Tja, billedet siger vist sig selv ;) Ofte går det sådan når jeg starter på et nyt projekt, at jeg bare ikke kan stoppe igen og bliver ved og ved og ved med at hækle - mest fordi jeg altid er så spændt på, at se det færdige resultat .. Denne gang blev der dog sat en kort stopper for det: Min hæklenål knækkede.. ;) Jeg havde da godt bemærket at den øverste del af hæklenålen ligesom sad lidt løst efterhånden, men jeg blev nu alligevel ret overrasket da den knækkede i hænderne på mig.. ;) Hæklenålen har dog klaret det godt og været med mig siden mit aller første hækleprojekt.. :)


Jeg elsker simpelthen at hækle, det er min helt store interesse - jeg har altid, siden jeg var lille, været en pige, der godt kunne lide at sidde og sysle med alt muligt; tegne, male, skrive, lave perleplader og alt mulig andet kreativt. Med tiden er det blevet mere avanceret og jeg lærte at hækle .. :) Jeg synes det er så fantastisk at kunne lave sine egne ting.. Faktisk elsker jeg hele processen i det; at lede efter en god opskrift, bestemme mig for hvilke farver og hvilket garn jeg vil bruge, hækle det og nyde det færdige resultat .. Nu, hvor jeg har fået min blog, er hele processen blevet udvidet, nu skal der også tages billeder og skrives om det og det er skønt :)

Garn og alt muligt andet hæklegrej ligger altid lige i nærheden og jeg er altid i gang med et projekt - og ofte mere end ét :)Jeg har en hel liste med fremtidige projekter jeg gerne vil lave og jeg glæder mig altid til at gå i gang med noget nyt.. :) Først skal jeg dog lige have erstattet min knækkede hæklenål.. ;) 

   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar