tirsdag den 2. april 2013

Påskens loppefund ..

Påsken bød som planlagt på en dag rundt omkring i alle de lokale genbrugsbutikker og -centre.. Og udbyttet var ganske godt :) Efter mit sidste indlæg om loppefund lovede jeg et nyt indlæg, hvis jeg fandt noget her i påsken - og det gjorde jeg jo heldigvis ! :) Jeg fik både udvidet sortimentet af påskepynt og sortimentet af tasker.. :)

Af påskepynt fandt jeg disse malede påskeæg af træ og jeg fik dem til bare 2 kr. pr. stk.. :) Nu får påskepynten lov at blive lidt længere her i lejligheden - vil lige nyde disse fine påskeæg og vente på at grenene springer ud med små gule blomster.. :) 

Jeg er simpelthen helt vild med dem - de forskellige farver og mønstre er bare rigtig fine.. 


Der er små skud på grenene - jeg tror ikke det varer så længe før de springer ud. 

Denne fine taske fik jeg også til nærmest ingen penge.. :) Genbrug  længe leve ! ;) Jeg har længe ledt efter en taske i lige præcis den størrelse, men har ikke rigtig fundet nogen jeg brød mig særligt om, men så dukkede denne taske op - og den skulle det bare være ! :) 

Jeg håber I alle sammen har haft en dejlig påske - den sluttede da i hvert fald af med noget vejr, der for alvor minder om rigtigt forårsvejr. Igen i dag skinner solen - Ha' en dejlig dag og nyd solen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar