lørdag den 8. februar 2014

Årets første loppefund..

Så er hyggetanten tilbage.. 
Efter mere end en måneds komplet tavshed herfra er der nu igen hul igennem.. :)

År 2014 har været lidt hård at få taget hul på. Der har været rigtig meget at se til i løbet af januar, hvor jeg bl.a. har fået afsluttet min sidste praktik..

Der er ikke blevet tid til meget hækling, men i julen fik jeg hæklet en del, så jeg har nogle ting jeg endnu ikke har fået vist frem på bloggen.. Jeg glæder mig til at vise jer det..

Årets første indlæg bliver dog om loppefund. Jeg har med min mor, kusine og moster været en tur til Tingfinderiet i Krejbjerg i sidste weekend og selvfølgelig gik jeg ikke tomhændet derfra. :)

Det er et super fedt sted, med vildt mange lækre ting og sager for loppeelskere.. Priserne er efter min mening lidt høje, men der var rigtig mange fristelser og bestemt et besøg værd.. 

Jeg har længe været på udkig efter diverse ting og sager fra Lyngby porcelæn.. Jeg fandt to askebægre derfra hos Tingfinderiet og de skulle med mig hjem.. 

Her kan I se mine fine køb..



Det føles rart igen at give lidt liv til hyggetanten og jeg satser på, der ikke skal gå endnu en måned før næste indlæg kommer.. :)

1 kommentar:

  1. Hejsa.
    Tror godt jeg kan gætte, hvem du har været i Tingfinderiet med....du har ganske ret, der er mange fristelser, men dog i den dyre ende. Men det er altid et besøg værd ;-) et andet godt sted i nærheden af Krejbjerg, nemlig i Rødding findes også et super sted, som hedder For glem mig ej. De har dog kun åbent en gang i måneden, så tjek lige først. Der kan man nemmere finde et billigt loppefund.

    SvarSlet