torsdag den 25. september 2014

Her hækles der femkanter.. :)

Min skønne svigermor har forsynet mig her i Rom med en masse dejligt bomuldsgarn fra Hjertegarn i alle regnbuens farver.. 

Bruger det bomuldsgarn til en masse projekter, så det er skønt at have lidt at gøre godt med..:)

Her hækles der nu femkanter til en bold.. 

Opskriften finder du her og er fra Søhestens blog.. Jeg har hæklet en kant med fastmasker rundt om hver femkant.. Jeg synes det gør det nemmere at hækle dem sammen og samtidig synes jeg sammenhæklingen bliver pænere..

Jeg er så småt gået i gang med sammenhæklingen og har fulgt Lutter Idyls idé med kun at hækle i den ene maske på hver femkant når jeg hækler sammen - det giver en super fint effekt.. :) Læs Lutter Idyls indlæg her... Jeg lægger ret mod ret og hækler sammen med kædemasker.. :) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar