søndag den 19. maj 2013

En magisk aften..

Der har været lidt stille på bloggen de sidste dage .. og det er simpelthen fordi min veninde, min kæreste og jeg har været et lille smut i København og nyde en fantastisk koncert i glassalen i Tivoli .. Koncerten var med Tim Christensen og to amerikanske musikere; Tracy Bonham og Mike Viola.. Det var en intet mindre end magisk aften og jeg lever højt på den endnu . :) 




Jeg har et nyt hækle projekt i ærmet - så inden længe kommer der et indlæg om det som bloggen egentlig handler om ;) Ha' en dejlig dag derude.. 

3 kommentarer:

  1. ser hyggeligt ud, sofie fortalte det var awsome!

    SvarSlet
    Svar
    1. HOV awesome :D gik lige lidt for stærkt på tasterne :-)

      Slet
  2. Hehe kender det godt ;) Det var det også ! Det var virkelig en fantastisk koncert .. :)

    SvarSlet