onsdag den 8. maj 2013

Få styr på sutten :)

Med suttesnore er sutten altid inden for rækkevidde for de små suttebrugere.. Jeg har efterhånden hæklet en del forskellige - nogle ud fra fri fantasi og andre ud fra opskrifter fundet på nettet.. Jeg er ret vild med at hækle suttesnore, fordi det er et hurtigt lille projekt at gå i gang med (elsker når jeg kan se det færdige resultat indenfor kort tid ;) ) og fordi de kan varieres på et hav af forskellige måder.. Her er et par bud på hvordan de f.eks. kan laves.. :)

Drops har lavet et bud på en opskrift som du kan finde her .. :) Min kreation ud fra opskriften kom til at se sådan her ud..


Jeg fandt en opskrift på en fin, fin blomst og dette blev starten på endnu en udgave af suttesnoren.. Udover blomsten hæklede jeg bare en snor med fm og syede den bag på blomsten.. :) Sutteklemmen er selvfølgelig også syet fast bag på blomsten. 


Mine egne opskrifter er jeg i gang med at skrive og jeg lover, at der højest går et par dage . Måske er de allerede klar i morgen.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar