mandag den 20. maj 2013

Hæklet djævlehue..

Djævlehuer er efter min mening en af de sødeste babyhuer der findes.. De ses vist oftest i en strikket udgave, men Sys Fredens har i sit hæfte, Babyhæklet, en hæklet udgave, som bare er rigtig fin.. :) Jeg købte dette hæfte som en lille gave til mig selv den anden dag, da jeg var et smut nede i byen :)

Det er skønt med gaver til sig selv og undskyldte den selvfølgelig med, at jeg jo har en gravid veninde, hvis baby selvfølgelig skal forkæles med stakkevis af hjemmehæklede ting og sager... Så kunne jeg undvære dette hæfte ?? NEJ det kunne jeg vist ikke ! :)

Jeg gik som det første i gang med djævlehuen og her er resultatet..


Jeg skal helt klart prøve kræfter med endnu flere opskrifter fra hæftet - de er alle så FINE ! :) 

4 kommentarer:

  1. Sød hue men hvor gemmer du opskriften henne ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Som nævnt i indlægget stammer opskriften fra Sys Fredens hæfte Babyhæklet.. :)

      Slet
  2. Hej
    Jeg kan ikke helt gennemskue opskriften. Skal det laves i ét stykke, eller skal A-F delene laves separat og derefter syes sammen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mener det hele er hæklet i ét stykke og så skal nogle af siderne syes sammen.. :)

      Slet