søndag den 9. juni 2013

Stofknapper i Rema..

For et par uger siden gjorde jeg mig et godt køb.. Jeg opdagede nemlig at, de i Rema 1000 havde stofknapper.. Det var ikke lige der, jeg regnede med at skulle købe knapper, men jeg synes de er rigtig fine, så jeg var nødt til at købe dem. :) Jeg er  især vild med de blomstrede.. Knapperne er ikke købt til noget bestemt formål, så lige nu får de bare lov at ligge i skuffen og vente. :) Der må være noget om det der med at ting kommer når man mindst venter det - var da ikke lige på udkig efter knapper, men pludselig var de der bare og så var jeg jo nødt til at slå til . :)

2 kommentarer:

  1. Hej Sofie.
    Hvis du er på FB, er der en gruppe, som hedder 'Hæklerier og andre lækkerier', som man kan blive medlem af. Jeg synes, det er nogle vildt fede ting, som kan inspirere. Måske var det også noget for dig? Hvis du altså ikke allerede er medlem.
    De bedste hilsner
    Anette

    SvarSlet
  2. Hej Anette.. :)

    Tak for tippet - den side tror jeg ikke jeg kender, men vil da straks gå ind og kigge .. :) Det er altid skønt med inspiration ! :)

    SvarSlet