onsdag den 7. august 2013

Sommer lopper :)

Sommerferien har selvfølgelig (udover en masse sol, strand og badning) budt på et par ture rundt i genbrugsforretninger..
Jeg fandt nogle fine små ting som skulle med hjem i lejligheden..
Jeg har købt disse fine vaser med plads til en enkelt stilk eller to, og med gule blomster i toppen - jeg synes det var flotte og lidt anderledes, så dem snuppede jeg. :) jeg fik dem til 20 kr. pr. stk..


Jeg købte også denne vase med fine blomster malet på og med guld hank og kant.. Jeg er vild med formen - jeg synes den er lidt elegant og hyggelig :) Denne vase fik jeg også til 20 kr.

Min mor har, så lang tid jeg kan huske, haft urtepotteskjulere lignende disse med hjerter for oven og jeg synes bare de er søde.. Jeg har ikke kunne finde præcis dem min mor har, men jeg fandt de her denne sommer og det er vist det tætteste jeg kommer på dem min mor har.. jeg kunne få dem med mig hjem for bare 5 kr. pr. stk.. :) De pynter så fint i min vindueskarm ! Jeg er vild med dem ! :)


Min sidste sommer loppe er denne svane til blomster dekorationer.. De findes i tusindvis og i mange forskellige størrelser og med mange forskellige detaljer. Jeg synes denne var rigtig sød og med rigtig fine detaljer på vingerne, så den har også fået sig en plads hjemme hos mig.. Jeg slap kun 10 kr. for svanen.. :)

Det var de sommer lopper jeg fik samlet sammen og jeg er super glad for dem alle sammen - mange nye ting til lejligheden til næsten ingen penge ! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar