torsdag den 4. december 2014

Julehæklerier.. :)

Jeg har fået mig en rigtig sød veninde her i Rom.. Vi har mødt et hav af søde mennesker, men denne pige er noget særligt.. :)

Vi er flere af os der efterhånden er ved at have lidt hjemve og som snart er klar til at sige farvel til Rom og hej til vores hjemlande.. Min veninde her var særlig hårdt ramt og december føltes bare ikke som det samme uden hendes familie.. 

Jeg hæklede lidt julepynt til hende for at muntre hende op.. 
Her er hvad hun fik.. 




Julestjerner efter egen opskrift.. Se den her..


Adventstal - også efter egen opskrift.. Find opskriften her..


Og til sidst; Julehjerter.. Se opskriften her.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting! De må være faldet i god jord!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.. :) ja de blev taget godt imod :)

      Slet
  2. Super søde juleting og det var da en sød tanke af dig, håber det hjalp lidt på din venindes humør, det er svært at være langt væk hjemmefra i julen, det har jeg også prøvet, men det kan også blive en stor og god oplevelse, som man aldrig glemmer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange tak.. Hun blev heldigvis rigtig glad og gik straks hjem og fik det hængt op rundt omkring.. Så det var bare rigtig dejligt .. :)

      Slet