lørdag den 10. maj 2014

Hæklet thehætte - undervejs :)

Som nogle af jer måske har set, var der en thehætte på min to-do-liste over ting jeg gerne ville hækle.. Jeg havde fundet en fin opskrift fra Hjemmet, men men men...

Så fandt jeg en opskrift på Super Brugsens hjemmeside som jeg hellere ville prøve kræfter med - så nu har jeg taget hul på opskriften.. :)
 Jeg har siden jeg fandt opskriften, prøvet at komme ind på linket igen, men det er endnu ikke lykkes mig - jeg ved ikke om opskriften er blevet fjernet eller hvad der er sket.. Men heldigvis nåede jeg at gemme den.. :)  

Jeg havde en togtur fra København hjem til Aarhus i torsdags, så der  blev der hæklet lidt.. 1/3 del af sekskanterne kom til verden - Så langt så godt.. :)


Jeg har valgt at hækle i disse farver.. :) 


Sådan skulle den færdige the-hætte gerne komme til at se ud.. :) 

Og her er så det jeg indtil videre har fået hæklet.. :)

God dag til jer alle sammen derude. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar