søndag den 8. juni 2014

Dåseskjul.. :)

Jeg bliver ofte så inspireret på alle de blogs jeg læser, at jeg nogle gange glemmer at kigge efter inspiration i de bøger jeg har.. 

Men den anden dag sad jeg tilfældigvis og kiggede dem igennem - og der faldt jeg over en opskrift i denne bog..



Opskriften hedder Dåseskjul og er, som billedet viser, fine hæklede indpakninger til konservesdåser, så de kan pynte så fint og kan bruges til diverse opbevaring.. :)


Jeg havde en rest økologisk uld fra Semilla købt hos Yarnfreak her i Aarhus fra dengang jeg hæklede mit tørklæde i tunesisk hækling.. Det kan I iøvrigt se her... :) 

Det var lige perfekt til at hækle disse dåseskjul med.. 

Her kan I se mine dåseskjul.. :)

















Jeg får hæklet en masse for tiden på trods af at bachelor-slutspurten er sat ind. Opgaven er printet og klar til aflevering og forude venter arbejdet med at få skabt en knaldhamrende god fremlæggelse ;)

Som pusterum fra bacheloren er hækling virkelig fantastisk. Det er skønt med en hobby, hvor man bare kan koble af og virkelig nyde de resultater der kommer ud af det.. :)


2 kommentarer:

  1. Tusind tak Karina.. :) Jeg har ikke prøvet at hækle et mønster med knopper før, men synes det er rigtig fint og så er det jo altid sjovt at prøve noget nyt .. :)

    SvarSlet