torsdag den 5. juni 2014

Endnu en frakke til Eva.. :)

Jeg skal snart til at pakke hele mit liv ned i kasser for at sige farvel til Aarhus og Danmark og sige goddag til et nyt eventyr som venter i Rom, hvor min kæreste og jeg skal bo et halvt års tid. :)

Jeg har derfor taget hul på et nyt projekt der går ud på at hækle alle de ting jeg overhovedet kan af det garn jeg har til at ligge herhjemme i gemmerne.. 

Så undgår jeg både, at skulle pakke alt mit garn ned og forhåbentlig kan jeg sælge nogle af de ting jeg hækler i løbet af sommeren på diverse markeder.. :) 

For nyligt lavede jeg en opskrift på en frakke til min Eva Solo karaffel og den anden dag hæklede jeg endnu en..

I kan finde mit tidligere indlæg og opskriften her.. 

Og her kan I så se lidt billeder af den seneste kreation.. :)



Det er lidt en udfordring at finde på projekter med det garn jeg allerede har - plejer at være ivrig indkøber af nyt garn til nye projekter .. ;) Nu må jeg "nøjes" med det jeg har.. ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar