lørdag den 9. august 2014

Lidt om sommerens antik fund.. :)

Min kæreste og jeg var på antik messe i Ringkøbing - det var super hyggeligt og der var mange fine ting.. :)

Jeg kom hjem med lidt keramik fra W. Germany.. 
Jeg er simpelthen vild med det! :) Denne gang blev det to vaser i blålige farver. Jeg synes vaser klæder hinanden rigtig godt og farverne er simpelthen fantastiske.. 

Lige nu pynter de på mit lille værelse, jeg har lånt herhjemme hos mor og far, hvor jeg bor indtil jeg, om en uge, rejser til Rom. Og så kan jeg jo glæde mig til, at finde dem frem igen om et halvt år når jeg atter vender tilbage til Aarhus og min kæreste og jeg kommer i vores egen lejlighed igen. :) 

Her er lidt billeder af mine to vidundere.. ;) 





Er de ikke skønne ? :)

Den anden aften var jeg på besøg hos en veninde, der ligesom mig er helt forgabt i alt det smukke keramik fra W. Germany. Hun havde mange, mange vaser - og jeg var selvfølgelig grøn af misundelse ;) Hehe. 
Ud over at have vildt mange fine vaser, har hun også bare fantastisk sans for indretning og havde virkelig fået det bedste frem i alle vaserne. Det er skønt med inspiration og I kan tro jeg sugede til mig .. :)

Her og her kan I se billeder af de andre W. Germany vaser jeg har :)  Forhåbentlig vil der med tiden komme flere til samlingen :) 

4 kommentarer:

  1. De er også rigtig flotte og jeg elsker som dig farverne! God tur til Rom.

    SvarSlet
  2. Tusind tak.. Ja man kan vist næsten ikke andet end at falde lidt for de farver .. :)
    Tak for dine hyppige kommentarer - det er skønt at du ikke bare læser med, men også bruger tid på at kommentere.. Det bliver værdsat herfra :)

    SvarSlet
  3. Super fine vaser - specielt fed turkis farvenuance den mindste af vaserne har :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helene.. Det var nemlig også farven på den lille af dem der sprang mig i øjnene, da vi var rundt og kigge på messen.. :)

      Slet