fredag den 31. oktober 2014

Dinoen Ditlev.. :)

For nyligt hæklede jeg Dinoen Daniel.. Ham kan du se her. :)

Nu har Daniel fået sig en ven..
Hils på Dinoen Ditlev.. :) 


Ligesom med Daniel stammer Ditlev egentlig fra en opskrift på en giraf.. (Se opskriften her) Jeg ændrede farverne, hæklede en butterfly, hale og takker til rykken og vupti - en giraf blev til en dino.. (undlod selvfølgelig også at sætte horn og prikker på dinoen.. ;))

Her får I lidt flere billeder af Ditlev..



God fredag og god weekend til alle.. :) 

2 kommentarer:

  1. Den er altså også virkelig sød, det er nogle rigtig søde figure du hækler. Jeg har selv lige lært at hækle, men når jeg bliver bedre, ville jeg gerne prøve kræfter med sådan nogle figurere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.. :) Det kan jeg godt forstå - det er sjovt at hækle de her bamser og lege lidt med udtrykkene i dem.. Hvor skønt du har lært at hækle - der går garanteret ikke lang tid før du kan hækle bamser ligesom disse.. :)

      Slet