søndag den 5. oktober 2014

Fætter Fidus er hoppet af nålen.. :)

Jeg har hæklet en lill bamse.. Jeg ved ikke helt hvad han er for en slags, så her hos mig hedder han bare fætter Fidus.. :) 

Opskriften har jeg fundet på Familien Journalens hjemmeside og du kan se den her..  

Sådan ser han altså ud .. Jeg synes han er ret kær.. 




Lige i tiden er jeg vildt motiveret for at hækle - altså jeg har altid gang i forskellige projekter og jeg hækler næsten altid hver evig eneste dag.. Men lige i tiden hækler jeg meget hver dag og jeg har en liste så lang, så lang med alle mulige opskrifter jeg vil have afprøvet.. :) Hækling er bare vidunderligt. Det er ren terapi for mig.. Og så synes jeg egentlig at det er dejligt, at selvom man bare sidder og slapper af med hæklenålen og sit garn så udretter man noget og resultatet bliver helt håndgribeligt.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar