mandag den 10. november 2014

Hæklede juletræer - en lille hilsen hjem til..


Jeg eeeelsker december og alt ved julen. Derfor nyder jeg også at hækle julepynt og sidde og glæde mig til, at det skal tages i brug.. :)

Det julepynt jeg har hæklet i denne omgang var dog ikke til mig selv.. Det er en lille hilsen til nogle af dem derhjemme i DK som jeg savner; Min mor, søster og svigermor .. 

Opskriften har jeg fundet her.. Den er super nem og jeg synes juletræerne er vildt fine .. :)  

Her kan I se min udgave af træerne.. 





Jeg har købt tråd og perler i Tiger (som de også har her i Rom..):)

Udover juletræerne fik min søster, mor og svigermor også hæklede julestjerner med.. Jeg har selv lavet opskriften - så det blev der en lille DIY ud af.. Den kan I finde her.. :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar