torsdag den 20. november 2014

Smart grydelap.. :)

Jeg har hæklet denne smarte grydelap uden opskrift, men den er selvfølgelig inspireret af den opskrift jeg har brugt så mange gange før.. Find opskriften her... Og se mine tidligere kreationer ud fra opskriften her, her og her.. 

Grydelappen er lavet så den kan sættes hen over låget på gryden - perfekt til når vandet skal hældes fra kartoflerne .. ;)

Her kan I se billeder af grydelappen..





Jeg fik desværre ikke skrevet ned undervejs, da jeg lavede denne grydelap, så der er ingen DIY.. Men for dem, der har hæklet ud fra den opskrift med blomsterne er det måske muligt bare at gå i krig alligevel.. Det er sådan rimelig lige ud af landevejen, når først man kender mønsteret.. Jeg har startet ud med 37 lm. - så meget kan jeg da sige.. :)

God torsdag til alle.. Her hos Hyggetanten er det nu fjerde dag under dynen pga. forkølelse og ondt i halsen. Der hældes en frygtelig masse the ned - så forhåbentlig er det snart forbi med snot og hoste.. :) 


4 kommentarer:

  1. Det er da en super god idé og god bedring med forkølelsen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak .. :) Det går heldigvis lidt bedre med forkølelsen..

      Slet