søndag den 1. september 2013

It's tea time ..

Jeg ELSKER the .. Jeg drikker the hver dag og det er virkelig noget jeg nyder.. Jeg elsker dog ikke alt slags the - jeg er ikke rigtig fan af brev the må jeg nok indrømme.. ;)

Det bedste the synes jeg man får hos A.C. Perchs the handel som indtil for nyligt kun kunne findes i KBH. 
Jeg var en lille tur i KBH i maj måned.. Du kan læse lidt om hvad jeg skulle derovre her .. :) Selvfølgelig skulle jeg også lige en tur forbi the handlen og udvide mit sortiment og der kunne de fortælle, at de i løbet af sommeren ville åbne i Aarhus.. YES !! Det var en skøn, skøn, skøn nyhed ! 

Nu er de åbnet og i går havde jeg besøg af en dejlig veninde fra KBH. Vi var en tur forbi the handlen som også har en tilhørende the salon.. Det er blevet så hyggeligt og fint.. 

Vi nød en dejlig the og fik købt lidt med hjem også .. Jeg købte en brombær the og en hygge the.. Skønt! Det kan varmt anbefales alle the elskere at vende vejen forbi.. 

Det ska lige understreges at dette indlæg ikke er et sponsoreret indlæg, men at jeg skriver om Perchs simpelthen fordi det er der jeg altid køber min the og fordi jeg synes de har et fantastisk udvalg.. :)

Dejlig søndag til alle the elskere og alle andre selvfølgelig også .. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar