mandag den 14. oktober 2013

En tur i loppe paradis.. :)

Jeg kan jo ikke løbe fra at jeg elsker loppefund og gamle sjove ting og sager!!! :) 

Heldigvis er jeg ikke alene om den hobby og min søster og jeg var den anden dag afsted til det rene paradis for sådan nogle som os..

Jeg har omtalt stedet tidligere i forbindelse med en masse gode loppefund.. Se bare her! :) Stedet jeg taler om er brugtvareterminalen i Viby ved Aarhus.. Det er et intet mindre en fantastisk og helt overvældende sted, hvis man er på jagt efter gode loppefund..

Jeg er har endnu ikke formået at komme derfra uden at have haft pungen oppe af lommen og heller ikke denne gang lykkedes det at komme derfra uden noget..

Jeg fik købt denne fine, gamle, retro brødskærer fra Raadvad.. Den pynter så fint i vindueskarmen i køkkenet og egner sig vældig godt til at opbevare kogebøger i.. :)





Der udover var der en hel afdeling fyldt med en masse fantastisk keramik fra W. Germany.. Der var vildt mange flotte vaser og jeg måtte simpelthen bare have en af dem med hjem.. Det var dog ret så svært at vælge !! ;) 

Valget faldt på denne vase... Jeg er bare så glad for den !





2 kommentarer:

  1. Hej Sofie.
    Du har helt ret - brugtvareterminalen er intet mindre en fantastisk! Og jeg synes faktisk også, de har yderst rimelige priser. Jeg har været der en enkelt gang og det lykkedes heller ikke mig at komme derfra uden at købe noget;-) Flot vase for øvrigt! Da jeg var der for ca en måned siden, havde de ret mange gulvvaser, så jeg kan sagtens forstille mig, at det var svært at vælge.....
    VH Anette

    SvarSlet
  2. Hej Anette.. :)
    Ja det er et fantastisk sted.. Jeg er hjemme hos familien her i ferien og i dag går turen til genbrugsland i Struer. Det er jeg meget spændt på ! :)
    Jeg håber du har det rigtig godt!

    Mvh. Sofie

    SvarSlet