søndag den 13. oktober 2013

Min første Zen doodling tegning :)

Jeg er medlem af forskellige grupper på facebook, hvor kreative sjæle deler ideer og viser alle de skønne ting de laver..

For nyligt var der en, der lagde et billede ind af nogle tegninger hun havde lavet og jeg blev vildt inspireret.. :) Tegningerne var Zen doodling tegninger og de var rigtig flotte.. 

 Jeg googlede det der Zen doodling og fandt en masse inspiration.. Nu har jeg selv forsøgt mig med en tegning.. Og her er resultatet..

Det var rigtig sjovt at tegne og se, hvordan billedet lige så stille udviklede sig.. Jeg har nærmest ikke tegnet siden jeg var barn, men det var virkelig hyggeligt at finde tusher og papir frem igen.. 

Prøv at google Zen doodling og tjek alle de flotte tegninger ud.. Der er nogle virkelig dygtige folk derude.. 
Her hos mig er der helt klar plads til forbedring .. ;) Men man skal jo starte et sted.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar