lørdag den 26. oktober 2013

Efterårets lopper.. :)

Som altid når min mor, søster og jeg er samlet var vi i efterårsferien på jagt efter gode loppe- og genbrugsfund.. :)
 Jeg fandt lidt lækre ting som skulle med hjem..

 Se nu bare lige denne vase fra W. Germany.. Er den ikke fin? Jeg er helt vild med farven.. :) 

W. Germany keramik er først lige noget jeg har fået øjnene op for for nyligt - men jeg synes virkelig det er flot! Jeg købte jo en gulvvase derfra for kort tid siden.. Den kan du se her og nu denne vase :) Jeg tror med tiden vil snige sig mere af den slags ind i lejligheden herhjemme.. :)

Jeg fik også købt lidt sjove og fine knapper.. 
Knapperne ovenfor blev taget i brug samme dag til en nålepude.. De passede nemlig lige præcis i farven :)





Da jeg købte gulvvasen fra W. Germany udløste det et problem hjemme i lejligheden sådan rent indretningsmæssigt.. Kender I det når man køber et eller andet nyt, og det bare medføre en masse forandringer i lejligheden, fordi tingene lige pludselig ikke helt passer sammen som de gjorde før?? ;)

Jeg var desværre nødt til at have gjort noget ved vores cd reol, som bare slet ikke passede til vasen, men som desværre var nødt til at stå ved siden af vasen, fordi  der ikke var plads andre steder.. 

Cd'er er i øvrigt frygtelig grimme, men min kæreste og jeg er så gammeldags, at vi ofte hører cd'er og stadig køber cd'er, selvom de vel nærmest er et levn fra fortiden.. ;) Men der skal derfor være plads til vores cd'er et eller andet sted, så de er tilgængelige .. 

Nå, men det problem fik jeg løst ved endnu en tur på jagt efter genbrugsfund.. :) 
Se hvad jeg kom hjem med.. :)


Fine gamle trækasser, som fint kan fungere som en lille cd reol og som passer godt til gulvvasen.. :) Så blev det problem løst! Herligt! 

Ha' en rigtig dejlig weekend alle sammen.. Jeg skal se Knæk cancer showet i aften.. Lad os alle støtte op om det gode formål og få knækket den forfærdelige sygdom!!!

2 kommentarer:

  1. Fed vase Sofie, har en magen til i støvet grøn... Lækkert med gode loppefund, hvor har du loppet? Knus

    SvarSlet
  2. Tak .. :) Er helt vild med den - den er garanteret også super flot i støvet grøn! :)
    Vasen og knapperne er købt i Struer, mens kasserne er fundet her i Aarhus..
    Knus

    SvarSlet