fredag den 2. januar 2015

Grydelapper - en julegave.. :)

Disse grydelapper blev hæklet i starten af december, men er først kommet på bloggen nu, da de nemlig var en julegave til min søster..

Min søster er glad for grøn, så derfor skulle grydelapperne selvfølgelig være grønne.. 

Opskriften kan du finde her.. Antallet af lm til at starte med kan jeg ikke få til at passe - jeg starter med 37 og så går det op.. :)

Sådan ser grydelapperne så ud..



Her, her, og her kan I se andre grydelapper jeg har hæklet efter samme opskrift.. :) 

3 kommentarer:

  1. Hvor er de super fine. Jeg tror faktisk, jeg har den opskrift liggende et sted, så tak for inspirationen til at få fundet den frem :-)
    Jeg har også en favoritgrydelap for tiden, og måske du har lyst til at se den: http://tangsunivers.blogspot.dk/2014/10/grydelapperne-er-frdige.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) nyder ihvertfald at hækle denne opskrift.. Synes grydelapperne er skønne..
      Tak for link - altid hyggeligt at få øjnene op for nye blogs.. :) kan se du har haft gang i hjerte-håndklædet.. Herligt :)

      Slet
  2. Hvor er de fine :-) Jeg husker dem fra min egen barndom, så det er bestemt et projekt i år 2015 at hækle til mig selv :-)

    SvarSlet