fredag den 20. marts 2015

Eeeevighedsprojekt.. :)

For lang, lang, laaaang tid siden gik jeg i gang med Arne og Carlos' Primula tæppe.. Det skulle være et resteprojekt, hvilket vil sige, at jeg ikke vil købe garn til det formål, men kun bruge rester fra andre projekter.. 

Jeg hæklede dengang for lang tid siden et par blomster, ikke mange, og lagde så tæppet fra mig igen.. Jeg ved ikke helt om jeg følte mig lidt overvældet af alle de ender der skal hæftes eller hvad, men i hvert fald har tæppet ligget i fred og ro indtil for nylig.. Interessen for tæppet er tilbage og jeg har nu fået hæklet hele 3 rækker.. Jubiii :) 

Så mangler der jo bare lige en 25 rækker mere eller noget i den stil.. Tja, det er vist ikke helt forkert at kalde det et evighedsprojekt.. ;)

Jeg hækler tæppet i bomuld og da det jo er et restetæppe er det en ren farveeksplosion.. Tæppet er måske mere sjovt end det er smukt, men jeg nyder nu, at se hvordan tæppet udvikler sig og jeg glæder, glæder, glæder mig til jeg engang kan hækle en kant omkring og se det færdige resultat.. Der kommer dog nok til at gå laaaang tid endnu.. 





Jeg vil løbende give jer updates om hvordan status er på mit evighedsprojekt.. :) 


3 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud - og det er nogle dejlige farver, du har valgt.

    Jeg har også gang i tæppet - og her er det også et evighedsprojekt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anja.. :) Ja det er altså noget af et projekt.. og når man så begynder at tælle hvor mange blomster man mangler bliver man da helt svimmel.. ;) Det er vist bare med at tage en blomst af gangen og glæde sig over de små fremskridt.. :)

      Slet
  2. Det kunne midlertidigt bruges som halstørklæde eller sjal, indtil flere blomster vokser frem? :)

    SvarSlet