tirsdag den 31. marts 2015

Påskens genbrugsfund.. :)

Genbrugsfund, loppefund, loppelækkerier, genbrugsguld.. Kært barn har mange navne.. :) 

Med et par fridage på hånden her i påsken er der jo næsten ikke noget bedre at fordrive tiden med, end at gå på jagt efter skønne genbrugsfund.. 

Og jeg kom meget glad hjem i dag med nogle lækkerier til lejligheden.. 

Se nu bare her.. :) 




Det er jo ingen hemmelighed, at jeg er fuldstændig vild med W. Germany (En af de følgende dage, tror jeg I får et indlæg, som handler netop om det..), og igen i dag fandt jeg mig en lækker, lækker vase som bare måtte med hjem.. Det er min til dato største vase.. Den er 46 cm. høj.. WOW.. ;) Jeg er vild med blomsterne i motivet og den blanke glasur.. Bliver helt glad i låget af at kigge på den.. :) Og så havde jeg jo lige to andre blå W. Germany vaser derhjemme som manglede en makker.. Så kunne jeg bare vende ryggen til og lade den her stå i butikken? Niks! Med hjem kom den! ;)

Og så faldt jeg også over disse vidunderligt søde bambiere.. De er simpelthen for skønne og de måtte altså også bare med hjem.. 



Sidst men ikke mindst fandt jeg disse to dejlige vaser.. Jeg ved ikke helt hvor de er fra, men det er jo i princippet også fuldstændig ligegyldigt, for fine det er de altså.. 
Jeg synes det kvadratiske mønster og den grønne farve er super fed og så kan jeg godt lide at de er formet forskelligt.. :)


Vasernes farver er vidt forskellige på de to billeder, men på billedet med kaktussen har vaserne deres "rigtige" farve.. ;)

Genbrug for glad - det gør det virkelig.. Det er med kriller i maven jeg slæber tingene med hjem og synes det er helt fantatisk at gå og finde ud af, hvor, hvordan og sammen med hvad tingene skal stå.. 

1 kommentar: