tirsdag den 9. april 2013

Et fund til de penge..

Endnu et loppefund har fundet vej til min stue.. Dette skønne lille møbel fandt jeg meget tilfældigt, da min kæreste og jeg en dag var ude at køre en tur - vi kørte forbi et hus, hvor der var et lille loppemarked og jeg fik øje på den lille kommode gennem bilruden.. "STOP" nærmest råbte jeg ;) Jeg måtte simpelthen eje kommoden .. Når nu den lige pludselig dukkede op der i vejkanten, måtte det da betyde at den skulle med mig hjem! :) 

Det krævede dog lidt overtalelse af kæresten, som måske ikke var helt vild med farven, og for at være ærlig, tiltalte farven heller ikke lige mig til at starte med, men jeg syntes at møblet i sig selv var rigtig fint.. Jeg købte kommoden for bare 80 kr. Jeg må sige at jeg synes det er et fund til de penge - et ægte røverkøb. :) Jeg gik egentlig med planer om at male kommoden hvid, men inden der blev købt maling og pensler fik den lov at få sin plads i vores stue og ja, den er endnu ikke blevet malet hvid. Det er jeg egentlig ganske glad for nu - for synes farven og kommoden klæder vores lille stue! :)

Jeg elsker at blande nye ting med gamle i min indretning - jeg synes det giver rigtig meget hygge at have en masse gamle og finurlige ting, som alt sammen har en historie, men samtidig er der også bare så mange nye lækre ting jeg falder for. Derfor er lejligheden her hos mig en kæmpe blanding af gammelt og nyt.. :) Jeg synes det giver et rigtig fedt samspil - f.eks. denne gamle kommode og de to lysestager fra Ferm Living..     

Solen skinner her over Aarhus - det tegner til at blive endnu en rigtig skøn forårsdag - God dag til alle jer derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar